Giorgio Armani egy olasz tervező, akinek története az 1960-as évekig nyúlik vissza. Márkája a luxusról és a minőségről ismert. Az Armani több mint 45 éve foglalkozik férfi és női konfekció, bőráruk, cipők, ékszerek, szemüvegek, kozmetikumok és parfümök tervezésével.
Az Armani nevű vállalatát 1975-ben hozta létre; 2001-re a világ legsikeresebb olasz designerének tartották. A világ egyik leghíresebb divattervezője, akit 1985-ben az olasz elnök az érdemrend lovagparancsnoka címmel tüntetett ki.
Az Armani cég több márkanév alatt dolgozik több iparágban:
- Giorgio Armani: ruházatokat, parfümöket és szemüvegeket gyárt – egyike azon márkáknak, amely fixen részt vesz a milánói divathéten
- Emporio Armani: a vállalat második márkája, amelyet (a Giorgio Armani-hoz hasonlóan) maga Giorgio Armani tervezett. Kész, tömeggyártott ruhákat készít, amelyek a mai trendekre figyelnek. A márkának ugyancsak helye van minden évben a milánói divathéten. Számos híresség volt már a márka teste és arca, hogy jelképezzék a valódi minőséget
- Armani Collezioni (már nem létező ágazat): az Armani alacsonyabb áru márkája volt. testre szabható öltönyöket és ingeket árult. míg a Giorgio Armani és az Emporio Armani csak a saját üzleteiben volt megtalálható, addig az Armani Collezioni más áruházakban is. 2017-ben beleolvadt a Giorgio Armani márkába.
- Armani Exchange: a márka 1991-ben indult el az Egyesült Államokban, ahol a könnyebben elérhető Armani márkaként népszerűsítették. 1994 óta egy másik cég tulajdonosa felelt a gyártásért, akivel 2005-ben alapítottak egy közös céget. 2014-re az Armani cégcsoport felvásárolta a cég 100%-át, hogy minden teljes mértékben Armani kéz alatt legyen.
- Armani Junior: a vállalat gyermekeknek gyártott ruházati márkája, amely 1979-ben indult el. Gyártanak babaruhákat, kiegészítőket, pólókat, öltönyöket, pulóvereket, cipőket, sapkákat, ingeket és öveket is. Világszerte 167 boltjuk van, ahol csak az Armani Junior kapható.
- Armani/Casa: ez az Armani berendezési tárgyakkal foglalkozó márkája, amely 2000-ben indult Milánóban nyíló első üzlettel. A Casa márka alatt még két márka létezik: Armani/Dada – konyhaberendezések és Armani/Roca – fürdőszobabútorok.
- Armani/Fiori: ez az Armani virágárus márkája, amely világszerte 2000 óta aktív. Nemcsak virágokkal, hanem az ezekhez tartozó divatos vázákkal, cserepekkel, gyertyákkal, lámpásokkal is foglalkozik a cég. Ezen kollekciók minden darabját maga Giorgio Armani tervezte megintcsak.
- Armani/Hotels: Giorgio Armani és az Emaar Properties PJSC aláírt egy legalább hét hotelből álló megegyezést 2005-ben, amelyek Armani név alatt fognak futni. Az Armani a stílusért és a berendezésért felelős.
Amikor tehát az Armani-ról beszélünk, akkor egy hatalmas cégcsoportról van szó, amely szép lassan minden iparágba belefektet és beleviszi a stílust és az érzékiséget.
Ugyanez igaz az Armani szemüvegekre is – legyen szó napszemüvegről vagy dioptriás szemüvegről -, hogy minden egyes darabjának megvan a maga szépsége, hiszen egy olyan ember tervezte őket, akit az egész világ elismer és tisztel a divatszakmában. Az Armani sohasem követte a divatot, hanem inkább diktálta és ők voltak azok, akiket követni kellett, ha egy márka el akart érni valamit abban a szférában, ahol az Armani is jelen volt.
Kattints az alábbi linkek egyikére és nézd meg a márka által nyújtott kínálatunkat: